09 september 2010

En till bodysuit


I sommras fick en kompis sin tredje lilla dotter och så klart måste den lilla ju ha något sytt :) Efter att jag sytt min första bodysuit var jag sugen på att sy en med långa ärmar och ben så det fick det bli! Jag valde det orangea u-båtstyget, dels för att jag tycker det är så fint och härligt färgglatt och dels för att mamman innan bebisen kom beställde en bebisfilt (som ännu är obloggad....) i det gula och bruna u-båtstyget så det kändes kul att ge något i den andra färgvarianten.
Fick i ett tidigare inlägg en fråga angående att slå i tryckknappar, om det är svårt eller inte. Svaret på den frågan är: Ja, jag tycker det är svårt därför har jag för ett bra tag sen nu införskaffat en prymtång och då är det inte alla svårt. Den är väl värd sina pengar!  

7 kommentarer:

Ahlard sa...

Underbar! Verkligen kul att se. Det är snyggt med vitt till. Hoppas hon blir glad:) Tack för titten! /Johanna

od Andulky sa...

Superfin!! Älskar också min pryl!!

Åsa Tidqvist sa...

Gud så snygg! älskar denna färgställning men är inte helt vän med interlock-trikå, men får nog vänja mig!

Unknown sa...

Å vilken söt!

Lilla Gryn sa...

Jättefin!!
Jag håller med om att prymtången är super. Hur tycker det det funka med många lager, håller knapparna på plats? Hur många lager är det på denna fina?
Min cp viker ju fyra gånger och då blir det så tjokt. Något tips?

Åshild sa...

Eg er sååå imponert!!
Veldig inspirerande å se på bloggen din ;) Får lyst å berre sy og sy og sy...

JuMel sa...

Underbar! Tack för svaret på min fråga angående passformen på trolltröjan.