07 augusti 2008

Mitt höst-swappaket har kommit! :)

Jag har fått mitt superfina hemlispaket! Jag hade lite svårt att klura ut vem det var ifrån men efter att ha kollat runt lite på bloggarna en extra gång gissade jag på Lillen och jag och det var rätt! Paketet innehöll en jättefin huvtröja i velour i en färg som verkligen är min smak, ett par jättefina byxor i ett härligt höstigt tyg som jag gillade mycket, en bok med djur till lillkillen, choklad till mig och en receptbok med smaskiga chokladrecept till oss båda :) och så fin fin randig trikå. Tänkte direkt att den ska jag göra en v-ringad tröja av till lillkillen och något mer borde det räcka till. Tack snälla Lillen och jag, jag blev verkligen jätteglad för paketet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att paketet blev uppskattat! :-) Och att kläderna passar.
/Mia

prickig design sa...

Hej! Vilken sötliten en! Fint paket du fick!!//L

Anonym sa...

jättefint paket!