16 januari 2010

Djungeldjur!

En omlottröja till lillan i det fina djungeltyget från jnydesign. Jag köpte en bit av det på Syfestivalen men det har inte blivit av att jag sytt något av det förräns förra helgen då det blev två raglantröjor och den här omlottröjan. Gjorde den lite extra lång för att den ska kunna användas länge. Hade lite svårt att bestämma vilken färg på kantbanden jag skulle ta men så fick det bli bruna (lite tråkigt kanske...) så att man kan matcha med ett par färgglade byxor till. Men idag har lillan haft ett par bruna pösbrallor i Hilcovelour som är ärvda efter brorsan. Vilken fantastisk kvalité Hilcos velour har för de ser helt nya ut trots att lillkillen använde dem väldigt mycket.

Så här glad och nöjd ser lillan ut när hon har lyckats ta hela fyra steg helt själv :)

9 kommentarer:

Maria sa...

Jättefin, snygg knäppning:)Och självklart en sötnos som bär upp den.

Thea sa...

Vilken stolt liten sötnos! Det bara strålar glädje om henne!

Fin omlottröja också. Och jag håller med dig om Hilcos velour...

Fangoria sa...

Åh vilken fin tröja, så fin modell! Söta livebilder oxå så klart!

od Andulky sa...

Så himla söt hon är!! Jättefin tröja!

Helena sa...

Vilken söt tjej i fin tröja!

Unknown sa...

Vilka otroligt fina kläder du gör! på fredag kommer ett litet inlägg om dem på vår blogg www.babydjungeln.se om det är ok?
Vänliga hälsningar
Mia

Lallis/Helene sa...

Marilouise: Tack!
Du får gärna göra ett inlägg om mina kläder :)

Johannah sa...

Hej!
Du har en utmärkelse att hämta i min blogg, den tycker jag du är värd :-)
Kram Johannah

MinaMirakel sa...

Första gången jag hittar hit,kanonfina grejer du syr!/Åsa