02 mars 2010

Marknadshelg


I helgen var jag med på Sala Vintermarknad. Mina föräldrar bor en bit utanför Sala så jag och barnen har varit där i en vecka. Pappa hjälpte mig med marknaden och mamma passade barnen så det var väldigt bra :) Nu så är vi hemma igen och jag ska försöka komma ikapp med bloggandet har en del som jag sytt utöver det till marknaden och så fick jag ett riktigt fint hemlisbytespaket förra veckan också som jag ska försöka hinna fota idag.

Till marknaden hade jag sytt lite vårmössor, klänningar, singoallor och kortärmade tröjor. Tyckte det var dags för lite vår -och sommarkläder nu!!

6 kommentarer:

Jonglören sa...

Åh vilken vacker syn. Jag hade önskat jag kunde vara där. Har själv lite marknads-fantasier inför framtiden. Men jag får väl sy på mig ett lager först. Brukar du få sålt mycket?

Ingrid sa...

Hoppas att du fick sälja mycket! Det ser så himla inbjudande ut!

Håller med. Visst vill man bara sy vår- och sommarkläder nu!

bessemess sa...

hej du har en award att hämta i min blogg:-)

Unknown sa...

Men vad sprudlande färgglatt! Där hade man gärna stannat till och handlat!

OttoPippi sa...

Härligt marknadsstånd!! Hur gick affärerna??? Sålde de våriga, färgglada plaggen? Nu till helgen är det min tur att stå på marknad :-)

lilla hjärtat sa...

Som en påse gott & blandat...hoppas du fick massa sålt