29 januari 2009

Brum brum bil!


Min son verkligen älskar bilar! Han spenderar den största delen av sin vakna tid med att antingen leka med bilar, titta på bilar eller låta som en bil så jag tyckte det var på tiden att han fick en tröja med en bil på! Har tänkt ett tag att jag skulle göra en applikation med landskapstyget och passade nu på att även prova att göra passpoaler. Har sett det på flera andra sybloggar och tyckt det är en fin liten detalj. Det var inte speciellt svårt att göra, lite pilligt och overlocken verkade tycka att det var lite tjockt att sy alla lager men det gick ändå bra. När jag visade tröjan för sonen sa han på en gång "bil!" så jag tror den kommer bli uppskattad :) Han ska få ha den på sig imorgon.

6 kommentarer:

od Andulky sa...

Superfin! En sån skulle min dotter älska!

od Andulky sa...

Glömde skriva att det var fint med landskapstyget till muddarna!

OttoPippi sa...

Vilket underbart sätt att använda landskapstyget på!

Lilla NovaK sa...

Klart att han älskar den! Den är ju jättefin!! =)

Retro Elephant sa...

Snygg och applikationen är helrätt!

//Lina

plyschmyran sa...

Åh, vad snygg! Lägger till dig som favorit, hoppas att det är OK?