25 januari 2009

Vårmysbabyhemlis!

Jag ska vara med på syswaparnas vårmysbabyhemlis. Ska bli kul att vara med igen :)
Här kommer mina svar på vårens frågor:

1, Hur många barn har du?
En underbar dotter i himlen, ett busfrö till son och en liten bebis i magen

2, Kön kläder och skostorlek på barnen
Min son är 20 månader och har storlek 86 i kläder och storlek 23 i skor

3, vad har du för storlek på kläder, skor/tofflor?
Är väldigt gravid just nu...

4, Är du nybörjare, medel eller avancerad på stickor?
Kan inte sticka

5 -”- på sömnad
Medel

6, Vilken typ av tyg föredrar du?
Trikå, velour, vanlig vävd bomull

7. Vilken typ av garn gillar du?
-
8, Håller du på med någon annan skapande hobby(vad?)?
Nej, inte direkt

9, Vad gillar du för godis?
Det mesta med choklad, men inte apelsinchoklad

10, Är du allergisk mot något?
Nej

11, vad är dina favoritfärger?
Gillar de allra flesta färger, men måste jag välja favoritfärger blir det nog orange, turkos och brun

12, Finns det några färger du absolut inte gillar?
Nej inte direkt men jag är väl inte så mycket för pasteller

13, Kaffe eller te?
Kaffe!

14, vad lyssnar du på för musik
r&b, pop

16. Vad läser du för böcker?
Känner tyvärr att jag inte hinner läsa så mycket böcker nuförtiden men när jag väl gör det blir det helst någon deckare

17, Prenumererar du på någon sy/sticktidning?
Prenumererar på Ottobre och köper Burda ibland

1 kommentar:

od Andulky sa...

Fina saker du syr! Hoppas att det är ok att jag lägger in dig i min blogglista?
/Anna