11 maj 2009

Mer bebiskläder


Har sytt för första gången av hallonkaninerna från jnydesign som jag beställde för ett tag sen. Jag gillar verkligen kvalitén på kanintygerna, det är så mjukt och lätt att sy i. Det enfärgade tyget är också från jnydesign och är ekologiskt. Både bodyn och leggings är från Ottobre. Gillar modellen på leggingsen men den avvikande grenkilen, blir en rolig detalj tycker jag. Mönstret på bodyn ska jag nog ändra lite på om jag syr någon mer. Men det är ett bra mönster för den går lätt över huvudet utan någon slags knäppning och blir ändå inte för urringad när den är på.

9 kommentarer:

Älskade Hjärtegryn ® sa...

Jättefint kanintyget är verkligen snyggt!

Syserine sa...

Fint! Jag tyckte leggingsen såg konstig ut i tidningen, men dina var jättesnygga! Tycker det är fint med ljusa kläder på bebisar, då kommer dom best fram.

Doris_Assar sa...

Jättefint set!!!

Strumpetossa sa...

Så sött!!

Anja Allvin sa...

Kaninerna är underbara! Ska titta om det går att beställa!!! Fina modeller!

od Andulky sa...

Underbart!! Gillar verkligen de där kaninerna!!

Pernilla sa...

Så sött, snyggt med blandningen av kanintyg och vitt på byxan

Anna-Snoddas sa...

Åh så sött! Kaninerna gör sig så fint på bebiskläder! Ljuvligt! :)

Helena sa...

Jättefint set! Jag undrar i vilket nummer av Ottobre som bodyn finns med i? Är på jakt efter ett bra bodymönster.