06 juli 2009

Små puffiga moln


Åh så fint molntyget från jnydesign är! Ingen har väl kunnat missa det :) Det första jag sydde av det blev en liten body i med små puffärmar. Tycker den blev riktigt söt :) Mönstret till bodyn är ursprungligen från Ottobre men jag har gjort lite ändringar. Bodyn har också lång ärm i Ottobre så jag fick göra om ärmen för att kunna rynka den lite på ärmkullen. Skulle nog kunna gjort den med lite mer rynk, men det får bli till nästa gång. Har också sytt en liten solhatt av det cerisa molntyget till snurpan min och en v-ringad t-shirt av det turkosa molntyget till lillkillen men de har inte fastnat på bild ännu. T-shirten har använts en hel del och ligger i tvätten åter igen :)

12 kommentarer:

prickig design sa...

Superfin! Vad fint med puffärm!

Anna-Snoddas sa...

Underbart söt! Puffärmen var ju hur fin som helst! :)

Lilla NovaK sa...

Jättefin body och så snyggt det blev med puffärmen!

Y sa...

som en liten fin karamell!

Strömming sa...

Jättesöt, verkligen fin med puffig ärm!

od Andulky sa...

Så himla söt!!

Sandra sa...

Jag säger som de flesta andra, vad fint med puffärm =)
Gjorde att bodyn fick "det"

angelmax sa...

vad gulligt med puffärmar!

Älskade Hjärtegryn ® sa...

Sååååå söt helt underbar med puffärmarna!!

Sofia sa...

Jag håller med, hur gulligt som helst med puffärm.

Doris_Assar sa...

Underbar!!

Pernilla sa...

Åhh så söt den blev =)