07 juli 2009

Sommriga flodisar!




Av flodhästarna från jofotex är de i lime min absoluta favorit! Därför har det blivit en body med turkos kantning och en klänning/tunika med rosa kantning till min lilla tös. Måste sy något till lillkillen av flodisarna också, han har faktiskt inga plagg alls av något av flodistygerna. Sydde två par leggings i turkost och rosa i interlock från jnydesign också när jag ändå var i farten. Kan vara bra med lite enfärgat också att matcha med. På klänningen/tunikan har jag sytt rullfåll i nederkanten för första gången. Det var ju faktiskt inte alls krångligt att ändra OL-inställning för det som jag hade fått för mig :) Men den blev inte så vågig som jag velat. Någon som har tips på vilka inställningar man ska ha?

5 kommentarer:

Pernilla sa...

Jätte fina, snyggt med turkost och rosa till gröna flodisar =)

Sandra sa...

Lime är också min favorit!
Och även om man inte skulle kunna tro det i förväg så passar det till många olika färger.

JÄttefina set!

od Andulky sa...

Så himla fina!!
Kan tyvärr inte hjälpa dig med OL-inställningarna, ska också sy med rullfåll, men har inte hunnit än..

Doris_Assar sa...

Superfint!! Måste också testa rullfåll!! :-)

Marie Frost sa...

Jättefräscha set, måste också testa lime med turkosa detaljer!