16 december 2009

Tunika och leggings



Har länge velat sy en tunika i det gröna apor och lejontyget till min lilla tjej. Hon är i stort behov av nya kläder just nu så det kommer mer... Tycker det är jättefint med det cerisa till grönt. Leggingsen är sydda i Stoff och stils cerisa stretchjersey/mudd som inte fungerar så bra som mudd men är riktigt bra till leggings. Men de ska tydligen byta tillbaka till den mudden de haft tidigare som tur är. Blev riktigt besviken när jag beställt och kvalitén inte alls var som den tidigare varit.

6 kommentarer:

JuMel sa...

Snyggt! Den färgkombon är super tycker jag!

Doris_Assar sa...

Grym färgkombo!!! Underbart när SoS får fram ny mudd, väntar otåligt ;-)

Lilla Gryn sa...

Jag instämmer i kören, väldigt fina färger och modeller!! Tur att jag inte beställt mudd från SoS på länge hoppas det fixar sig snart.

Sandra -Vildkatten sa...

Underbart set. kommer nog bli en favorit bland de nya kläderna
Va skönt att höra om mudden, är i behov av ny typ snart, men då kanske man ska vänta med beställning då

Pernilla sa...

jätte härligt set gillar också cerist mot grönt =)

Rockermom. Anneli sa...

Åh så snyggt! vad har du för mönster på dina leggings? Skulle man kunna få köpa det av dig/ev. byta mot något jag har??
Hittar verkligen inget bra själv, så jag tar tacksamt emot tips!