18 december 2009

Fortsättning...

.... på lillans nya garderob. En tunika i det cerisa husvagnstyget från jnydesign och till det ett par svarta velourleggings. Tror det är första gången jag syr leggings i velour men det kommer jag nog göra fler gånger. Tycker det blir riktigt fin passform på dem, resåren blev lite för kort i dessa men jag sydde midjan som gekkos snabba resårkanal så det är det rätt så lätt att sprätta upp en bit och sätta i ny resår. Har även sytt mintt första par pösleggings i cerise velour och till dem är det tänkt att det ska bli en tunika i det turkosa molntyget så de får bli bloggade om senare. Idag ska jag försöka hinna med att påbörja en, iallafal för mig, stor beställning på mössor som ska till en återförsäljare! Ska bli riktigt roligt :) Men sonen är hemma från dagis så jag får se hur mycket jag lyckas få gjort....

1 kommentar:

JuMel sa...

Fint set! Visst är velour leggings/thigts super?! Mina döttrar älskar sånna iaf:)