26 december 2009

Julhemlisbyte och God fortsättning!!

God fortsättning! Hoppas ni alla haft en riktigt mysig och fridfull jul! Dagarna innan jul var väldigt hektiska så bloggen hanns inte riktigt med.
Det här fina paketet kom innan jul från MadebyMammaMia. I paketet fanns ett var sitt par långkalsonger till barnen vilket verkligen behövdes eftersom jag inte hunnit sy några till dem så de har redan blivit använda :), jättefina gratuletionskort, lite smått och gott att göra julklapparna extra fina med, sneslå, ett julljus, mönster till en väska och sist men inte minst ett helt underbart randigt velourtyg som jag redan har massa planer för!! Så alltså ett mycket fint paket!! Tack så jättemycket för allt fint!!!

Jag skickade paket till Cessareas, vet att jag tog kort på innehållet innan det skickades men just nu kan jag inte hitta den bilden.... Men titta här så finns det bilder på paketet.

1 kommentar:

Maria sa...

Kul att du blev nöjd ´med paketet och att kläderna passade:)
Såg att jag gjorde en miss - sydde på mina namnband *stort leende* så du behövde inte göra några gissningar. Nåväl.....Ha ett gott nytt år på er och på återseende